Viestintästrategiat ja viestinnän suunnittelu
Onko viestinnän punainen lanka hukassa? Kerääkö viestintästrategia pölyä komerossa, vai onko se kokonaan kadonnut intran uumeniin? Haluaisitteko saada henkilöstönne viestimään niin sisäisesti kuin ulkoisesti? Kertovatko asiakkaat ja työntekijät teistä samaa tarinaa? Kiinnostaisiko tietää, mitä asiakkaanne ihan oikeasti ajattelevat ja tuntevat kohdatessaan teidät? Oletteko päättäneet hakea potkua liiketoimintaan tuottamalla entistä parempia palveluita, luomalla työkulttuurin, jonka pariin hakeudutaan, ja viestimällä näistä entistä kuuluvammin? Haluaisitteko saada työntekijät ja asiakkaat rakastamaan teitä, jotta pärjäisitte kilpailussa paremmin? Kuuluvatko bullshit-bingoonne kirosanat työntekijälähettilyys, henkilöbrändi, asiakaskokemus ja työntekijäkokemus? Eikö ihan kiva riitä?
Viestintästartti
Viestintästartti-prosessimme sopii erinomaisesti tilanteisiin, joissa muutoksen tarve on tunnistettu, mutta alkuun pääsemiseksi tarvitaan apua. Olemme tuottaneet startteja niin yrityksille kuin järjestöillekin ja saaneet aikaiseksi iloa, järjestystä ja tuloksia. Viestintästartti sopii niin ulkoisen kuin sisäisen viestinnän kehittämiseen. Viestintästartissa luodaan kokonaiskatsaus asiakkaan tilanteeseen, tunnistetaan kehityskohteet ja rakennetaan tiekartta seuraavia askelia varten. Sen konkreettinen lopputulos on dokumentaatio siitä, mitä halutaan sanoa, kenelle, millä tavalla ja mitä ruvetaan tekemään.
Stooripuu – vaikuttava viestintä kasvaa Stooripuussa
Tarinallistaja Anne Kalliomäen kehittämän Stooripuu-menetelmän avulla luodaan yritykselle oma ydintarina. Stooripuussa työstetään tarinallisia elementtejä, jotka johdetaan asiakkaan liiketoiminnasta, asiakkaista ja arvoista. Tarinallistaminen tuo yrityksen toimintaan ja asiakaskokemukseen inhimillistä kosketusta ja elämyksellisyyttä. Sen avulla luodaan tuotteita ja palveluita, joista syntyy ainutlaatuisia ja erottuvia kokemuksia.
Asiantuntija: Anne Kalliomäki, tarinallistaja
Lisää palveluitamme:
Comments are closed.