Oletko yrittäjä tai yhdistyksen puuhaihminen? Ovatko nettisivut vanhentuneet? Tuottaako sosiaalinen media tai sähköinen markkinointi päänvaivaa? Olisiko sinulla halua ja innostusta tehdä asioita itse, jos vain tietäisi mitä kannattaisi tehdä ja mistä aloittaa? Jos kuulostaa tutulta, Joy & Orderin Digikoulu on juuri sinua varten. Digikoululaiset ottavat aktiivisen ja vastuullisen otteen omasta verkkoviestinnästään ja Digikoulu näyttää tälle työlle suunnan.
Digikoulu on paketoitu kolmeen iltaan ja kolmeen aihepiiriin. Tiiviin ja käytännönläheisen Digikoulun päätteeksi sinulla on tiekartta ja suunnitelma eteenpäin. Koulutuksen jälkeen on helpompaa sekä keskustella palveluntarjoajien kanssa että toimia itsenäisesti. Digikoulussa opitaan vuorovaikutteisesti, käydään paljon keskustelua sekä käsitellään aihepiiriä konkreettisten hyvien esimerkkien kautta. Lisäämällä koulutuspakettiisi Klinikan saat myös henkilökohtaisia vinkkejä juuri oman yrityksesi toimintaan.
Sanottua Digikoulusta
Kevään 2015 Digikoulussa oli toistakymmentä osallistujaa: yrityksiä ja yhdistyksiä mitä erilaisimmilta toimialoilta. Keskustelu oli vilkasta ja osallistujat sparrasivat toinen toisiaan. Kaikki palautekyselyymme vastanneet sanoivat suosittelevansa Digikoulua muillekin. Tässä muutamia poimintoja palautteista:
“Tärkeintä oli se innostus, jonka Digikoulusta sain.”
“Tärkein oppi? Ajatella sivujani asiakkaan näkökulmasta.”
“Kiitos teille tädeille positiivisesta otteesta ja innostuneesta imusta!”
“Ryhmässä joka kerta mukava, positiivinen fiilis, syntyi kivaa keskustelua ja verkostoitumista.”
Digikoulun ohjelma
Jokainen osio sisältää ennakko- ja/tai kotitehtävän. Ennakkotehtävät käsitellään Digikoulussa ja ne pohjustavat illan aihetta.
Digikoulu – osa 1 ”Kaikki mitä teet on markkinointia!”
- Markkinoinnin lyhyt oppimäärä
- Markkinointia nollabudjetilla – onko se mahdollista?
- Summanmutikasta suunnitelmaan: Sisältöstrategia myynnin tukena
Digikoulun ensimmäisen osan jälkeen olet palauttanut mieleesi markkinoinnin perusperiaatteet. Tiedät, mikä on markkinoinnin murros ja miten ostokäyttäytyminen on muuttunut. Oivallat, miten markkinointia voi tehdä kekseliäästi ja pienin kustannuksin. Ymmärrät hyvän suunnittelun merkityksen.
Kouluttaja: Tiina Vainio
Digikoulu – osa 2 ”Oikea kanava oikeaan tarpeeseen”
- Käyttäjäprofiilit ja niiden hyödyntäminen
- Sosiaalinen media: yleisimmät somekanavat ja niiden yleisö
- Miten tiedät missä juuri sinun ja yrityksesi kannattaa olla läsnä?
- Löydettävyys ja miten se tehdään – lyhyesti hakukoneista ja maksetusta verkkomainonnasta
Digikoulun toisen osan jälkeen osaat miettiä nettiä asiakkaasi näkökulmasta. Tunnet paremmin eri sosiaalisen median palvelut ja tiedät, missä kanavissa sinun kannattaisi olla läsnä ja miksi. Saat vinkkejä ja inspiraatiota somen hyödyntämiseen markkinoinnissa sekä tietoa siitä, miten hakukoneet ajattelevat ja mitä voit tehdä löydettävyytesi parantamiseksi.
Kouluttaja: Laura Mänki
Digikoulu – osa 3 ”Näin punot verkkosi verkossa”
- Mikä tekee hyvät nettisivut?
- Miksi tehdä blogimarkkinointia?
- Mitä on sisällöntuotanto ja miten sitä tehdään?
Digikoulun kolmannen osan jälkeen ymmärrät, mikä tekee hyvät nettisivut ja mitä kannattaa ottaa huomioon nettisivuja suunnitellessa. Saat myös vinkkejä ja inspiraatiota bloggaamisen aloittamiseen sekä tiedät mitä hyvä sisällöntuotanto vaatii.
Kouluttaja: Larissa Rima
Digikoulu – osa 4 Henkilökohtainen klinikka
Halukkaille osallistujille henkilökohtainen verkkoviestinnän sparrausklinikka erikseen sovittavana ajankohtana (tarjoushintaan). Lue lisää Klinikasta.
Missä ja milloin
Tällä hetkellä ei ole suunnitteilla uutta avointa koulutusta. Sen sijaan tarjoamme Digikoulua yrityksille ja yhteisöille, jotka haluaisivat myydä Digikoulupaketin omille asiakkailleen tai jäsenilleen tai tarjota sitä heille osana omaa palveluaan.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä: larissa@joyandorder.fi
Comments are closed.