Missiona asiakkaan elämän helpottaminen
Vauhtia on välillä hidastettava, jotta voi ottaa kulkusuunnan hallintaansa ja nähdä horisontin. Juhannukseen mennessä me tädit olimmekin nostattaneet kierrokset melkoisiin lukemiin Digikoulun, Sometontun, Upgraded Life Festivalin, Breakfast Clubin ja Open Hub Clubin parissa. Niiden rinnalla toimitettiin asiakkaille Digistartteja ja sisältöstrategioita sekä muita palveluita.
Minulle pysähtyminen on tärkeää myös siksi, että voin palauttaa hallinnan tunteen. Tämä vähentää stressiä merkittävästi. Vauhti kiihtyy nopeasti takaisin nollasta sataan, mutta jos ykkösvaihde jää silmään ympäri vuoden, ennen pitkää kone laukeaa.
Nyt on moottorissa taas uudet öljyt. Elokuu ei ole meille pelkästään lomaltapaluukuukausi, vaan se on myös juhlakuukausi: silloin vietetään Joy & Orderin synttäreitä, tänä vuonna ensimmäistä kertaa. Yrityksemme lanseerattiin 22.8.2014.
Uuden yrityksen alkuun liittyy aina oman itsensä etsimistä. Olemme tuoreina yhtiökumppaneina opetelleet johtamaan yritystämme yhteisten tavoitteiden ja arvojen mukaisesti. Ymmärryksemme asiakkaidemme tarpeista ja alueista, joilla voimme parhaiten heitä auttaa, on kasvanut. Suuntamme on kirkastunut.
Kilauta tädille verkkoviestintäputken alkupäässä
Erilaisten digi-, web-, sisältö-, viestintä-, mainos- ja sometoimistojen palveluita on usein vaikea erottaa toisistaan. Niiden joukosta on työlästä löytää omiin tarpeisiin sopivin kumppani. Kaikki tuntuvat tarjoavan kaikkea. Me haluamme tehdä asiantuntijapalveluiden ostamisesta helpompaa. Elokuun ja syksyn aikana on luvassa yksivuotisjuhlallisuuksia sekä uusien palveluiden lanseerauksia.
Takanamme on useita hyviä yhteistyöprojekteja, joissa roolimme on ollut toimia toimitusjohtajan (tai yhdistyksen toiminnanjohtajan ja hallituksen) tukena verkkoviestinnän strategisessa suunnittelussa.
Toimittamamme sisältöstrategian avulla hankalaankin solmuun ajautuneita tilanteita on otettu haltuun.
Olemme olleet apuna myös sisältöstrategian toimeenpanossa ja jalkautuksessa. Näistä asiakastarinoista kerromme lähiaikoina lisää.
Tädit ovat siis mitä parhain kumppani, kun johto on tehnyt strategisen päätöksen, jonka mukaan tulevaa menestystä lähdetään rakentamaan verkkoviestinnän ja digimarkkinoinnin keinoin. Ehkä otetaan vasta ensimmäisiä askeleita, takana voi olla epäonnistuneita kokeiluja ja turhautumista, henkilöstössä voi olla muutosvastarintaa. Ei tiedetä, mistä uusiin työtehtäviin löytyy aikaa. Tai sitten muutoksista strategiassa tai tuotevalikoimassa seuraa uuden suunnan hakeminen myös verkkoviestintään. Niin tai näin, mitä varhaisemmassa vaiheessa pääsemme mukaan, sitä enemmän säästät aikaa, rahaa ja vaivaa.
Täti polkee, sinä ohjaat
Toivomme, että suomalaiset toimitusjohtajat ja yhdistysten vastuunkantajat ovat myös saaneet kesän aikana ajaa hitaammalla vaihteella. Jos lomalta palaajaa odottaa työpöydällä ilkeästi rehottava takkuinen digimörkö, me syömme sen mielellämme aamupalaksi.
Johdamme verkkoviestinnän strategista suunnittelua yhdessä asiakkaan kanssa kohti organisaation asettamia tavoitteita. Autamme ottamaan tilanteen haltuun ja näkemään horisonttiin.
Sisältöstrategia on hunajaa sielulle, oli erään asiakkaamme mielipide.
Älä epäröi ottaa yhteyttä. Nyt kun aloitamme, mörkö on joululomaan mennessä kesytetty.