Uusia reserviläisurheilun ystäviä etsimässä
Reserviläisurheiluliiton hallitus ja digitoimikunta olivat todenneet, että verkkoviestintä piti tuoda nykyaikaan ja että tilanne vaati ulkopuolista apua. RESUL toivoi, että verkkoviestintä tukisi sen jäsenyhdistysten jäsenhankintaa ja että jo olemassa olevien reserviläisurheilun harrastajien lisäksi tavoitettaisiin ennen kaikkea uusia kohderyhmiä. Joy & Order tuotti Reserviläisurheiluliitolle sisältöstrategian. Työ aloitettiin senhetkisen tilanteen analysoimisella, mitä seurasi käyttäjäprofiilien luominen. Niiden avulla tunnistettiin tavoiteltavien kohderyhmien toiveita ja tarpeita sekä laajennettiin omaa näkökulmaa. Käyttäjäprofiilit ja sisältötyöpaja tuotettiin myös palvelemaan tulevaa verkkosivuuudistusta. Projektin päätteeksi asetettiin tavoitteita RESULin digitaipaleen tuleville askelille ja osoitettiin käytännön työtä tukevia työkaluja ja mittareita.
”Joy & Order ja Reserviläisurheiluliitto ovat tehneet yhteistyötä liittyen Reserviläisurheiluliiton digitaalisen viestinnän kehittämiseen. Reserviläisurheiluliitto on erittäin tyytyväinen Joy & Order yrityksen toimintatapaan (asiakaslähtöisyys) sekä ammattitaitoon, jolla tätä prosessia
on suunniteltu ja toteutettu. Suosittelemme yhteistyötä Joy & Order yrityksen kanssa lämpimästi.” Risto Tarkiainen, toiminnanjohtaja, Reserviläisurheiluliitto ry
Comments are closed.