Täti syntyy uudelleen Yksivuotias täti viettää synttäreitään! Juhlan kunniaksi laitamme parasta pöytään tarjoamalla elokuun iloisimman synttäriseminaarin. Täti lupaa olla enimmäkseen hiljaa ja antaa puheenvuoron kiitollisena ystävällisille ja asiantunteville kutsuvierailleen. Luvassa on… read more →
Vauhtia on välillä hidastettava, jotta voi ottaa kulkusuunnan hallintaansa ja nähdä horisontin. Juhannukseen mennessä me tädit olimmekin nostattaneet kierrokset melkoisiin lukemiin Digikoulun, Sometontun, Upgraded Life Festivalin, Breakfast Clubin ja Open… read more →
Olipa kerran yritys. Sillä oli tietenkin hallitus ja johtoryhmä sekä oma viestintä- ja markkinointiosasto, joka oli yhdessä mainostoimiston kanssa luonut yrityksen strategian mukaisen ilmeen ja hienot sloganit. Oli brand book, konsultin… read more →
Kuten moni hyvä idea, tämäkin lähti puoleksi vitsinä. Yhtenä Joy & Orderin missiona on alusta pitäen ollut pienten paikallisten yritysten herättely markkinoinnin tärkeyteen ja erityisesti digitaalisen markkinoinnin hyödyntämiseen. Tämän tiimoilta… read more →
Konsulttitädin virallinen suositus on tässä: #viestintä, #HR ja #IT, puhukaa toisillenne. Aloittakaa NYT. #työyhteisöviestintä #törmäys2015 — Laura Mänki (@lauramanki) March 19, 2015 Osallistuin 19.3.2015 Törmäykseen, ProComin ja HENRY ry:n järjestämään… read more →
#Tätitykkää-sarjan toisessa osassa esittelemme Anu Niklassonin ja Marja Pihamaan kehittämän mielenkiintoisen konseptin: pitkät eteläranskalaiset viikonloput, jotka maustetaan hienovaraisesti hyvinvoinnilla à la Linear 33. Näiden naisten tuottamat sisällöt tulevat suoraan sydämestä, osuvat… read more →
Asiakaskokemuksesta puhutaan nyt enemmän kuin koskaan. Keskustelussa viuhuvat muodikkaat termit kuten monikanavaisuus, H2H, NPS, kohdentaminen, automaatio ja digitalisaatio. Lehdissä pelotellaan että muu maailma menee ohitsemme ja Suomi on jo jälkijunassa… read more →
Kun me tädit ryhdymme yhdessä asiakkaan kanssa rakentamaan sisältöstrategiaa ja sitä tarinaa, jota yritys tai organisaatio haluaa asiakkailleen ja sidosryhmilleen kertoa, meillä on yksi keskeinen työväline: käyttäjäprofiilit ja -tarinat. Tämä… read more →
Viime viikolla Snapchatin lanseeraama Discover on minusta mielenkiintoisin uutuus, jonka olen ammatillisella rintamalla nähnyt pitkään aikaan. Discoverissa ei ole tykkäys- tai jakamistoimintoja. Siellä ei ole mitään mitä klikata. Discover ei… read more →
Monien markkinoijien on hyvin vaikea oppia suuntaamaan kiinnostuksensa vähemmän omaan rakkaaseen tuotteeseensa ja enemmän yleisöönsä. Kuitenkin tässä piilee yksi tärkeä onnistuneen markkinoinnin avain. Lahdessa maanantaina 27.1. järjestetyt yhteisömanagerien kokoontumisajot CMADFI… read more →